آموزش لینک سازی خارجی

ساخت وبلاگ

هنگامی دفعه به بهینه سازی می‌رسد ، قابلیت و امکان کراول پذیری وب سایت به وسیله کراولر ها یا این که خزنده اینترنت یک کدام از موضوعاتی میباشد که خیلی اهمیتی به آن داده نمیشود. این دستور بسیار خطا میباشد آموزش لینک سازی خارجی چون امکان خزش یک قسمت طلاق ناپذیر از بهینه سازی میباشد. با بهبود قابلیت و امکان خزش پذیری تارنما خویش ، اعتقاد نتایج میکنید که گوگل از تارنما شما باخبر میباشد. و زمانی گوگل بفهمد وبسایت شما چیست ، به صدق آن را جايگاه بندی می نماید و منجر عالی شدن مقام شما در حاصل کاوش میشود.

آیا میخواهید درباره سر مرتبه بندی در گوگل داده ها بیشتری استخراج نمائید؟ پس ادامه مقاله را بخوانید!

خزنده اینترنت یا این که کراولر چیست؟
موتور های کاوش به خواسته مرور ، ایندکس کردن و سکو بندی صدها میلیون ورقه اینترنت در وب، از ربات های ویژه ای به اسم خزنده یا این که کراولر به کار گیری می نمایند که به عنکبوت های اینترنت مشهور می‌باشند (چون مانند عنکبوت میخزند). اما به حیث ما این خزنده های اینترنت (Crawlerها) بیشتر مشابه زنبور های نیروی کار وب می باشند.

این خزنده ها وب را کاوش می نمایند و صفحه ها اینترنت جدیدی را برای بررسی و فهرست بندی ایندکس می نمایند. آکادمی رایا پارس آن‌ها از لینک و پیوند به لینک و پیوند، URL به URL می‌روند و اطلاعات را به سرورهای مرکزی موتور کاوش بازمی گردانند تا بتوانند در مقر داده گوگل ترکیب شوند. در اصلً، آن‌ها خط مقدم وب میباشند که با شناسایی داده های نو و طبقه بندی آنان، دامنه وب را توسعه می‌دهند.

قابلیت و امکان خزش یا این که Crawlability چیست؟
هم اکنون که میدانید crawler چیست به Crawlability می‌پردازیم. کراول پذیری یا این که امکان خزش به سهولت پردازش یا این که خزیدن داده ها در سایت برای موتور کاوش اشاره دارااست.

یک وبسایت که قابلیت و امکان خزش دارااست دارنده خصوصیت های تحت میباشد:

یک طرح بندی و چینش بدیهی
یک نقشه وبسایت بدون واسطه
دسترسی سهل به پیوندهای داخلی هر ورقه از محتوا
موتورهای کاوش این مشخصات را دوست دارا هستند چون سبب پیمایش وب سایت می‌شوند. در سود ، موتور کاوش برای ایندکس کردن what is seo سایت فرصت کمتری نیاز دارااست.

در طرف مقابل ، یک سایت که قابلیت و امکان خزش متعددی ندارد دارنده خصوصیت های ذیل میباشد:

یک نقشه وب سایت ناهماهنگ
پیوندهای شکسته
غلط های 404
صفحه ها اینترنت بن بست
اینها خصوصیت های نیکی برای صفحه های اینترنت نیستند چون مسیر یابی و درجه بندی را برای موتورهای کاوش و خزنده های اینترنت غامض خیس می نمایند.

تا اینجا خیلی بی آلایش بود خیر؟ پس بیایید پاره ای بیشتر به جزئیات بپردازیم ، با خزنده ها استارت می‌کنیم.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 15:54

آیا تا به درحال حاضر به خلل محتوای تکراری یا این که duplicate content در سایت خویش مواجه گردیده اید؟ آیا می‌دانید عامل به وج.د امدن این نوع محتوا چیست؟  آموزش لینک سازی خارجی برای آن که راه و روش اکنون های رفع این نقص‌ را بدانید به‌دنبال این نوشته ی علمی یار و همدم ما باشید.

محتوای تکراری چیست؟
محتوای تکراری (duplicate content) محتوایی میباشد که در یکسری URL در اینترنت جانور میباشد. ازآنجاکه بیشتراز یک URL محتوای یکسانی را نماد میدهد، آکادمی رایا پارس موتور های کاوش نمی دانند کدام URL را در حاصل کاوش لیست نمایند. بدین ترتیب ممکن میباشد هر دو URL را ذیل خیس قرار داده و بقیه صفحه ها اینترنت را ترجیح دهند.

بیایید این زمینه را با یک نمونه توضیح دهیم

محتوای تکراری را می اقتدار در یک دو راهی که علائم جاده در دو جهت متفاوت برای یک مقصد قرار دارا هستند تشبیه کرد: کدام جاده را گزینش فرمائید؟ برای بدتر کردن شرایط، مقصد پایانی نیز مقداری متعدد میباشد. what is seo تحت عنوان یک خواننده، می‌خواهید محتوایی که برای مشاهده آن آمده اید، مشکلی نداشته باشد، ولی یک موتور کاوش می بایست کدام برگه را تعیین نماید تا در نتیجه ها کاوش به شما نشانه داده خواهد شد، اما، موتور جست و جو نمی‌خواهد به عبارتی مطالب را دو توشه آرم دهد.

بیایید بگوییم نوشته ی علمی شما درباره‌ی  ‘کلمه و واژه کلیدی x’  هم در http://www.example.com/keyword-x/ و هم در http://www.example.com/article-category/keyword-x/ ظواهر می گردد. این حالت در اکثری از سیستم های امروزی رئیس محتوا رخداد می افتد. بعد بیایید بگوییم نوشته ی علمی شما بوسیله تعدادی بلاگ نویس تعیین گردیده‌است و بعضی از آن ها به URL اولیه لینک دارا‌هستند، در حالی که بعضا دیگر به نشانی دوم لینک دارا هستند. این هنگامی میباشد که خلل موتور کاوش ماهیت حقیقی وواقعی خویش را علامت می‌دهد: این خلل شماست . محتوای تکراری اختلال شماست چون این ارتباطات هر دو URL های مختلفی را تبلیغ می نمایند. درصورتی که کلیه آن‌ها به یک URL متصل باشند، شانس شما برای سکو بندی برای  “کلمه و واژه کلیدی x” بیشتر  خواهد بود.

دلایل محتوای تکراری
ده ها برهان برای محتوای تکراری وجود داراست. اکثر آن‌ها فنی می‌باشند: خیلی زمان ها واقعه نمی افتد که یک بشر تصمیم بگیرد محتوای شبیه را در دو جای متفاوت قرار دهد فارغ از اینکه معلوم نماید کدام یک از مطالب مهم میباشد. اما مگر اینکه پستی را مشابه سازی کرده و آن را به صورت تصادفی منتشر کرده باشید. ولی در غیر این شکل، از لحاظ بیشتر ما غیر طبیعی میباشد.

دلایل فنی متعددی وجود داراست و بیشتر به‌این برهان حادثه می افتد که پیشرفت دهندگان وردپرس مانند مرورگر یا این که حتی استفاده کننده به‌این آیتم درنگ نمی‌کنند، چه رسد به ربات های موتور های کاوش – آن‌ها مانند یک اپ نویس فکر‌می‌کنند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 16:21

برخی از تالیف کننده‌ها نکات seo در نویسندگی را برای موتورهای کاوشگر بیشتر رعایت می‌نمایند تا برای مخاطبان تارنما خویش. آموزش لینک سازی خارجی لغت ها کلیدی و استراتژی به عمل بردن آن ها اصولا برای این میباشد که یوزرها به محتوای متبوع خویش هدایت شوند. در غایت هر که بایستی تارنما شما‌را بپسندند کاربر میباشد و مشتری شماست.

در هنگام کتابت محتوا اعتنا داشته باشید محتوای ساخت و ساز فرمایید که به کاربر یاری دهد. در‌این‌صورت‌ مطالب مفیدی می‌نویسید آکادمی رایا پارس که یوزرها آن را دنبال می‌نمایند. موتورهای جستجو گر هم یوزرها را دنبال می‌نمایند و شما به غرض خویش برای ساخت‌و‌ساز محتوا و بهینه سازی تارنما میرسید.

تأثیر تارنما‌های دارای اعتبار و پیوند دهی آنان در نکات بهینه سازی چیست؟
ضمن این که بایستی مطالب وب سایت خویش را به وب سایت‌های دیگر لینک و پیوند دهید، می بایست از سایر تارنما‌ها هم بخواهید تا به وبسایت شما پیوند دهند. پیوند‌های ورودی در درجه‌بندی گوگل تأثیر به سزایی دارا‌هستند. گوگل به‌این پیوند‌ها مشوق می دهد.

اصولا با رعایت نکات seo در نویسندگی و بازاریابی محتوا به طور استاندارد سایرافراد هم برای لینک و پیوند دادن به محتوای شما ترغیب می شوند.

بازاریابی محتوا به معنای ساخت‌و‌ساز چگونگی، سرگرم کردن محتوا و تولید نیاز در اشخاص برای رابطه با شما میباشند.

حتی می توانید برای این فعالیت هزینه صرف نمائید و از طریق‌های متقابل و لینک و پیوند دهی به دیگر وبسایت‌ها سود ببرید. و میتوانید از ابزار های نظارت بک لینک و پیوند ها نیز به کار گیری فرمایید

از به عبارتی آغاز از ابزارهای تجزیه و محاسبه تارنما برای تحقیق نکات اساسی seo به کارگیری فرمایید
پس از این که هدف ها با صرفه‌سازی موتورهای کاوش را معلوم کردید، what is seo به یک اپ نیاز دارید تا بدانید کجا صحیح فعالیت کرده‌اید و در چه موضوع‌ای هنوز نیاز به فعالیت بیشتری دارید. در صورتی‌که نکات seo در نویسندگی و نکات بهینه سازی وب سایت را به خیر و خوبی رعایت نمائید و از این ابزار نیز فایده ببرید، میتوانید از عمل خویش اعتقادوباور داشته باشید.

ابزارهایی مانند Google Analytics، کنسول جستجوی گوگل و بقیه ابزارهای محاسبه اینترنت شمارا در پیگیری موفقیتتان یاری می‌نمایند. این ابزارها میتوانند حتی برای شما معین نمایند که بازدیدکنندگان تارنما شما بیشتر بر روی چه محتواهایی کلیک می‌نمایند و روش سپری کردن زمان آنها در سایتتان به چه شکل میباشد.

این استدلال‌ها در بهبود فرآیند و رسیدگی نکات seo وبسایت به شما یاری شایانی می‌نماید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 87 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:09

درصورتی که به درجه‌بندی‌های در تاریخ های متفاوت بنگرید، آموزش لینک سازی خارجی صفحاتی می‌باشند که معمولا طی شش ماه فراتر از مرتبه ۸ قرار نگرفته‌اند. این یعنی صفحه ها شبیه ترافیک را در میان هم تقسیم می نمایند.

بیایید نگاهی با جزییات بیشتر به دو URL بیاندازیم:

/blog/identify-and-solve-index-problems-in-2021

/blog/how-to-index-content-in-houre

این دو لینک به ما چه میگویند؟

آن‌ها هر دو پست بلاگ میباشند.
آنان هر دو در ارتباط یک زمینه میباشند – حل کردن اختلال.
او‌لین آیتم یک لینک دارنده تاریخ کهن میباشد.
بدین ترتیب این به طور تقریب به صورت جدا یک قضیه cannibalization میباشد. آکادمی رایا پارس صفحه های یک غرض را دنبال می نمایند و با یکدیگر رقابت دارا هستند.

به کار گیری از اپراتور های گوگل برای جستجوی لغات کلیدی
در گوگل از اپراتور site: yourwebsite.com برای “کلیدواژه” کاوش نمائید. بدین ترتیب کل صفحه ها مرتبط با آن مسئله را در وبسایت خویش خواهید رویت کرد.

site: sampledomain.com “keyword”

نکته قابل توجه

درین شیوه گوگل هر سود ای که هم خوانی میباشد را برمی گرداند. مثلا ممکن میباشد تا بیشتراز 500 سود برای جستجوی تان وجود داشته باشد که بیشتر آن‌ها کلمه ها کلیدی به طور کامل متفاوتی را مقصود قرار میدهند. مورد اساسی آشنایی شما از کلمه و واژه کلیدی شبیه بر روی پیوندهای همسان میباشد.

یک سری URL با جايگاه بندی شبیه را رسیدگی فرمایید
در صورتیکه گوگل چند لینک را برای یک واژه و کلمه کلیدی سکو بندی می نماید، می‌تواند آرم ای از کنیبالیزیشن باشد. به نتیجه ها جستجوی گوگل بروید و کلیدواژه مقصود را برای مشاهده پیوندهای شبیه در وبسایت تان در اختیار گرفتن فرمایید.

به چه شکل می اقتدار کنیبالیزیشن واژه کلیدی را حذف کرد؟


تا اینجا گفتیم کنیبالیزیشن چیست براین اساس در صورتی‌که در تارنما خویش کنیبالیزیشن کلمه ها کلیدی را کشف فرمائید، چه اتفاقی می افتد؟

آغاز نگاهی به محتوای هر ورقه بیندازید. what is seo هر نقطه ممکن میباشد، داده ها را از هر دو کاغذ در یک پست واحد ادغام نمایید تا جايگاه بندی کاوش را ارتقا داده و قدرت را ارتقا دهید.

در مورد ها دیگر، ممکن میباشد متوجه گردید که پست های کهن در وبسایت شما به لطف به کار گیری هدفمند از لغت ها کلیدی هنوز درجه بالایی دارا‌هستند، البته دیگر مرتبط با خط ایجاد یا این که ارائه سرویس ها کمپانی شما نیستند. دراین جا، ایده خیر و خوبی میباشد که هر داده اثر گذار از پست های سابق را در محتوای نو مخلوط فرمایید و بعد ورژن اساسی را حذف فرمائید، در ازای به موتورهای کاوش اذن دهید سکو بندی مرتبط ترین پست شما‌را ایفا دهند.

دقت: مانند هرکدام دیگری در seo، مفاد استثنایی نیز راجع به ضابطه کنیبالیزیشن واژه کلیدی وجود دارااست.

از جمله، در صورتی دو پست با واژه کلیدی یکسان دارید که هر دو دارنده مرتبه بالایی می‌باشند و حالت سکو بندی آنان نوسانی ندارد، نیازی به مخلوط آن‌ها وجود ندارد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 92 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 15:07

امروزه اشخاص برای مسیر یابی و رفتن به جای های متفاوت از ابزار ها و نقشه های آنلاین و موتور جستجوی گوگل استعمال می نمایند آموزش لینک سازی خارجی که مشهور ترین و دوستداشتنی ترین آنها گوگل مپ میباشد. پس در صورتی‌که مالک یک تجارت می باشید و جای فیزیکی دارید، مایحتاج میباشد برای دسترسی ریلکس خیس مخاطبان خویش، نشانی خویش را در گوگل تصویب فرمائید. آکادمی رایا پارس در‌این نوشته‌ی‌علمی به فراگیری تصویب جای در گوگل مپ می‌پردازیم. برای به کارگیری از این نرم افزار، می‌توانید از هر دو ورژن ی گوشی و یا این که دسکتاپ به کار گیری نمائید.

تصویب جای در گوگل مپ با موبایل
برای تصویب جای در گوگل مپ با تلفن همراه گوشی، نرم افزار Google Maps که نشانه آن به صورت پین جای روی نقشه میباشد، را گزینش نمائید. با این عمل نمای نقشه  قابل مشهود است.

در شکل بایستگی، می‌توانید پیش از ادامه تصویب تجارت در گوگل، یک اکانت کاربری و یا این که نشانی آدرس اینترنتی را وارد فرمائید.

آیتم ☰ که در کناره ی سمت چپ و بالای برگه قرار گرفته میباشد را تعیین فرمایید تا یک منو ظواهر گردد.

آیتم Add a missing place را گزینش نمایید. what is seo این مورد در ذیل برگه جای‌دارد و با اجرا این عمل به کاغذ ( Add a place) می‌روید.

در بخش (Name) در بالای کاغذ، اسم جای متبوع خویش را تایپ نمایید.

درین مرحله اسم جای متبوع خویش را به صحت و ظریف وارد نمایید.

بر روی مورد (Address) کلیک نمایید، بعد از آن نشانی خیابان و جای متبوع را تایپ فرمایید. در شکل ضرورت مسلماً شهر، استان و کد پستی را وارد فرمایید.

هرچه داده ها بیشتر و ظریف تری درین بخش وارد فرمائید، گوگل سریع خیس جای متبوع را تشخیص داده و پیدا می نماید.

تیم بندی جای را تعیین فرمایید. روی بخش (Category) کلیک فرمائید، آن‌گاه تیم مربوط به جای متبوع خویش را گزینش نمایید. همینطور میتوانید با نوشتن در آن بخش، مجموعه بندی های بیشتری را کاوش فرمائید.

هنگام تصویب جای در گوگل مپ همینطور می‌توانید داده ها غیر ضروری جای متبوع خویش را وارد فرمایید. مانند:

شماره تلفن: در بخش (Primary phone number) کلیک کرده و بعد شماره تلفن جای خویش را تایپ نمایید.
تارنما: در بخش وب سایت کلیک کرده و نشانی سایت جای را وارد نمایید.
ساعت فعالیت: آیتم افزودن ساعت‌ها (Add hours) را گزینش فرمائید، روزهای کاری خویش را گزینش کرده و آن‌گاه با گزینش آیتم OPEN AND CLOSE HOURS و تعیین مجال درست، فرصت بندی و ساعت آغاز و نقطه نهایی فعالیت خویش را اضافه نمایید. هنگامی برای دست‌کم یک روز در هفته ساعتی را اضافه کردید، می‌توانید با آیتم (Add hours) ساعتهای بیشتری را برای روزهای گوناگون اضافه فرمائید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:16

داده های ساختار یافته یک شیوه استاندارد آموزش لینک سازی خارجی برای ارائه داده ها در ارتباط یک ورقه اینترنت میباشد. این به موتورهای کاوش مانند گوگل یاری می نماید تا محتوای شمارا عالی بفهمند.

البته چه منفعت ای برای شما دارااست و چه طور آن را طراحی میکنید؟ در‌این نوشته ی علمی مورد ها ذیل را نظارت خوا هیم کرد.

استراکچر دیتا چه طور به سئو شما امداد می نمایند؟
نشان گذاری طرح، سنگ بنای داده های تشکیل داد یافته
سه طرز ساختاردهی اطلاعات
داده های ساختاری بالاتر از تارنما شما
داده های ساختار یافته چه گونه به سئو شما امداد می نمایند؟
نخستین از همگی، structured data یا این که به عبارتی داده های ساختار یافته دلیل درجه بندی نیستند. این به شما امداد نمی نماید آکادمی رایا پارس مستقیماً در گوگل مرتبه بالاتری داشته باشید. با این اکنون، فواید متعددی دارااست. ما بر روی چهار آیتم اصلی تمرکز خوا هیم کرد:

حاصل بی نیاز بگیرید.
وارد نمودار علم گوگل گردید.
جستجوی معنایی را هواخواهی نمائید.
از E‑A-T خویش پناه فرمایید.
1. حاصل بی نیاز یا این که ریچ اسنیپت بگیرید.
نتیجه ها بی نیاز حاصل جستجوی بهبود یافته بصری با اطلاعاتی می‌باشند که از داده های مرتبط با ساختار دستیابی گردیده اند. مرسوم ترین نوع ریچ اسنیپت ها، rich snippet مانند این مفاد میباشد:

این موردها اکثر وقت ها میتوانند سبب ارتقا نرخ کلیک و ارتقا بازدید ارگانیک به صفحه ها شما شوند.

2. وارد نمودار علم Google گردید.
Google’s Knowledge Graph یک نمودار از موجودیت ها و ارتباط ها فی مابین آن ها میباشد. شما، اسم تجاری و محصولاتتان همگی می‌توانند what is seo به نهادهایی تبدیل شوند که تأسیس گردیده و ذیل تأثیر داده های ساختاریافته باشند.

بدون واسطه ترین پیامد ورود به نمودار علم، داشتن یک پنل علم میباشد که روئت کرد و اعتبار تجاری بیشتری را آماده می نماید:

3. از جستجوی معنایی مدد نمایید.
جستجوی معنایی به مکان هم خوانی سنتی لغات کلیدی، بر معنای جانور در کاوش متمرکز میباشد. زمانی که شما به جستجوی چیزی نامفهوم می‌پردازید، گوگل چه گونه می‌تواند حاصل بهتر را بدست آورد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 16:47

وردپرس و ووکامرس، فعال سازی یک فروشگاه آنلاین آنلاین که انعطاف پذیر و استفاده کننده پسند باشد را آسوده می‌نمایند. آموزش لینک سازی خارجی البته برای اینکه خریداران را به فروشگاه آنلاین خویش جذب فرمائید، بایستی راه حل های بهینه سازی فروشگاه آنلاین را به فعالیت بگیرید. به دنبال فعالیت هایی را که می بایست اعمال دهید تا سایتتان در حاصل کاوش مرتبه بالاتری داشته باشد، ذکر میکنیم.

درین پست شمارا با تک تک قسمت های اساسی سئوی فروشگاه آنلاین ووکامرس آشنا میکنیم. بعد از آن، برخی از پلاگین های کیفیت عالی seo را به شما معرفی می کنیم که به خیر با دکان های ووکامرس شغل می‌نمایند.

همینطور نحوه هایی را به شما ارائه خوا‌هیم اعطا کرد که بتوانید با استعمال از شیت ساز کاغذ های ووکامرسی المنتور، انعطاف پذیری بیشتری برای اضافه کردن محتوا در پوسته فروشگاهیتان داشته باشید و به صورت غیرمستقیم بهینه سازی فروشگاه آنلاین خویش را بهبود اعطا کرد.

آیا ووکامرس با seo سازگار میباشد؟
آری، صحیح مانند وردپرس، آکادمی رایا پارس ووکامرس هم با بهینه سازی سازگار میباشد البته برای به کار گیری از این قابلیت و امکان، به یاری یک پلاگین بهینه سازی نیاز دارید.

با به کار گیری از یک پلاگین مطلوب، شما حاذق خواهید بود همگی مورد ها seo فروشگاه آنلاین خویش را برای درجه بندی فروشگاهتان در گوگل را اجرا دهید. مثلا می‌توانید عنا وین و توضیحات seo گردیده  را به محصول ها و صفحه ها مجموعه بندی خویش اضافه نمایید.

چه طور ووکامرس را برای seo seo کنیم؟
در صدر به قسمت های متفاوت seo فروشگاه آنلاین ووکامرس خوا‌هیم پرداخت.

ما برای مثال در تصاویر پایین، از پلاگین یواست بهینه سازی به کار گیری خوا هیم کرد چون دوستداشتنی ترین پلاگین seo میباشد که با ووکامرس  عمل می نماید.

با این اکنون، شما میتوانید  what is seo از استراتژی های دقیقاً یکسان در پلاگین های دیگری که بعداً به اشتراک خوا‌هیم گذاشت به کار گیری فرمائید، صرفا رابط کاربری آنها مقداری مختلف خواهد بود.

1. درباره عبارات کلیدی تفحص فرمایید
پیش از سئو تارنما خویش، می بایست بدانید برای چه کلماتی seo فروشگاه آنلاین را جاری ساختن دهید.

مثلا، تصور کنید شما فروشنده‌ی کیف لپتاپ میباشید. بایستی بدانید که عموم هنگامی دنبال کیف لپتاپ میباشند، واژه “کیف لپتاپ” را کاوش میکنند یا این که واژه “کیس لپتاپ”، تا بتوانید برای عبارت گران بها خیس سئو نمائید.

با گزینش شایسته ترین عبارت برای seo فروشگاه آنلاین، می‌توانید ضمانت فرمائید که  شایسته ترین راندمان سپرده گذاری خویش را اخذ فرمائید.

برخی از ابزارهایی که به شما برای یافت کردن واژه کلیدی یاری می‌نمایند عبارت اند از:

KWFinder
Ahrefs
SEMrush
خلال این ابزار ها ابزارهای بدون‌پول مفیدی هم وجود دارا‌هستند البته ممکن میباشد محدودیت داشته باشند و به اندازه ابزارهای مبلغی انعطاف پذیر نیستند. برای مثال، ابزار Keyword Explorer Moz به شما قابلیت ۱۰جستجوی بدون‌پول در ماه را می دهد.

برای دکان های آنلاین، یک مورد کاربردی دیگر این میباشد که به آمازون بروید و مشاهده کنید آمازون چه عباراتی را برای کاوش سفارش می نماید. در قضیه دکان های آنلاین، آمازون به اندازه گوگل دوست داستنی میباشد براین اساس میتوانید در آن جا داده ها مفیدی را دستیابی نمائید.

یک شیوه ریلکس خیس به کار گیری از ابزار Keyword میباشد که می‌تواند به شما یاری دهد به طور اتوماتیک جستارها را از آمازون خارج بکشید. در حالتی‌که ورژن مبلغی آن را بخرید، می‌توانید وسعت جستجوی گوگل را نیز برای آن مجموعه از جستار ها، ملاحظه کنید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 95 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 15:48

برای تمامی ما اتفاق افتاده میباشد آموزش لینک سازی خارجی که مطلبی را در وب کاوش کنیم و وارد تارنما جدیدی شویم؛ البته نتوانیم مطلبی را که به دنبالش بوده‌ایم، پیدا کنیم یا این که ندانیم به صفحه ها فرعی چه طور دسترسی پیدا کنیم. شاید جذابیت گرافیکی وب سایت اندکی مارا تشویق نماید تا مجال بیشتری برای یافت کردن مقاله موردنظر صرف کنیم؛ البته پس از تعدادی دقیقه، به طبع از تارنما بیرون می‌شویم. در‌این نمونه آنچه مارا در وبسایت نگه می‌داشت رابط کاربری (UI) یعنی پیاده سازی خوشگل و جالب بود و آنچه بازدارنده از دسترسی ما به مقاله می شد، تجربیات کاربری (UX) بود که به صحت پیاده سازی نشده بود.

تجربیات کاربری و رابط کاربری دو روی یک سکه می‌باشند و هیچ کدام به تنهایی کارآیی ندارد. متخصصان بهینه سازی نمونه‌های خیر برای پر‌نور کردن این دو اصطلاح دارا هستند. یکی‌از مشهورترین نمونه‌ها، تن بشر میباشد. به نظریه آنان هر محصولی که ارائه می‌گردد، مانند جسم بشر میباشد. همانگونه که جسم بشر از استخوان، اندام‌ها، رگ‌ها و … تشکیل‌شده، کالا یا این که وبسایت یا این که هر پدیده دیگری نیز نیاز به پیکره‌بندی داراست. کدنویسی، اجرای درست کدها و رفع خطاها احتمالی، آکادمی رایا پارس تمامی اقداماتی می باشند که در پیاده سازی UX ایفا می گیرند. آنچه ظواهر این تن را مرتب می‌نماید، ریزه‌کاری‌ها، رنگ‌آمیزی‌ها و آرایش میباشد که به گویش طراحان، به عبارتی UI میباشد. 

رابط کاربری و تجربیات کاربری (UI/UX) چیست؟‬

رابط کاربری (User Interface) به روش ارائه (presentation) وبسایت، فرآورده، نرم افزار یا این که… اشاره داراست. هنگامی که مخاطب وارد تارنما شما می‌گردد، بایستی از حیث بصری جذب خواهد شد و بتواند جعبه کاوش، منوی تارنما، راهنمای صفحه های و… را به راحتی پیدا نماید. تارنما پینترست مثال خیر از نگاه پیاده سازی UI میباشد. این وب سایت برای جستجوی عکس، اینفوگرافی، وکتور و… کاربرد داراست. حتی در‌حالتی که توشه اولین باشد که بدین وب سایت راز می‌زنید، به راحتی جعبه کاوش را پیدا می کنید و درگاه عضویت و بقیه تجهیزات را به زودی میبینید. what is seo تارنما‌هایی که رابط کاربری خیر ندارند، پرسش‌هایی از این دست در ذهن استفاده کننده ساخت و ساز می‌نمایند: لینک و پیوند نام نویسی کجاست؟ منو را از کجا پیدا کنم؟ تماس با هواخواهی از کدام نصیب تارنما جاری ساختن میگردد؟

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 17:16

مسلماً کلمه LSI (Latent Semantic indexing) را شنیده‌اید. این کلمه یکی‌از اصطلاحات رایج بهینه سازی میباشد. بخش اعظمی از سئوکاران آن را کلید توفیق در seo می دانند.

البته LSI حقیقتاً چیست؟
آیا حقیقتاً دلایل قابل اثباتی برای اثر LSI بر روی بهینه سازی وجود دارااست؟

نخستین از تمامی تعریفی از LSI بایستی ارائه بخشید و کارهایی که با LSI می‌اقتدار جاری ساختن بخشید و کارهایی که از عهده LSI بر نمی‌آیند آموزش لینک سازی خارجی را معین کرد تا بتوان اعلام کرد که LSI جایگاهی در بهینه سازی 2018  داراست یا این که نه.

در‌این نوشته‌ی علمی همت میکنیم به کار گیری از لغات کلیدی LSI را به‌طور بی نقص گستردن دهیم و تاثیرات مثبت آن بر بهینه سازی را مشخص و معلوم کنیم. در پایان هم استراتژی‌های موثری که می توانند به‌مکان به کارگیری از کلمه ها کلیدی LSI به شغل بروند را معرفی میکنیم.

Latent Semantic Indexing چیست؟
Latent Semantic Indexing که گاهی با تیتر latent semantic analysis نیز از آن خاطر می گردد یک مشی ریاضی میباشد که در سال 1980 ارائه شد. این مشی وظیفه بهبود توجه بازیابی داده ها را به عهده داشت، آکادمی رایا پارس درین مشی از تکنیکی به اسم singular value decomposition (تجزیه مقادیر منفرد) برای کپی داده‌های فارغ از ساختار یک گواهی و معین کردن رابطه در بین موضوعات آن ها استعمال می شود.

در واقعیت این روال رابطه ها نهفته (Latent) در میان عبارات (Semanics) را برای بهبود فهم داده ها (Indexing) معلوم می‌نماید. what is seo شاید با این تمجید شایسته ترین ترجمه فارسی برای آن، لغات کلیدی با ارتباطی نامحسوس با کلمه و واژه کلیدی اساسی باشد.

به کار گیری از این تکنیک به کامپیوترها برای ادراک اصطلاحات مستقر گویش یاری می‌نماید. LSI یاری می‌نماید تا بتوان ورقه ها را مبتنی بر نقاط مشترکشان کنار هم قرار اعطا کرد. این خصوصیت‌ها مسلماً برای موتورهای کاوش دارای اهمیت می باشند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 104 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:16

برای کلاه سیاه ها که مهارت نرم‌افزار نویسی بیشتری دارا هستند، یکی‌از اولی ترفندها در کتاب هک، ادغام کردن با محتوای یک وبسایت میباشد. آموزش لینک سازی خارجی این نوع حمله قادر است طیف وسیعی از شغل ها را پایین پوشش قرار دهد. او‌لین مواقعی که ممکن میباشد به ذهنیت شما خطور نماید، دستکاری گزاره های برگه، برای مثال جمله‌ها زشت یا این که تصاویر توهین آمیز، آکادمی رایا پارس یا این که ارسال فیلم های تحقیرآمیز میباشد. با این هم اکنون، این نوع تغییرات در ذهن یک هکر باذکاوت وجود ندارد.

تغییرات تعالی به راحتی قابل تشخیص میباشد.

چهت نیل به حداکثر زخم، تغییرات می بایست هم اثر گذار و هم دقیق باشند. what is seo طرز هایی وجود داراست که می‌تواند لینک و پیوند ها و مطالب هرزنامه را در یک وبسایت پنهان نماید تا صرفا در کد قابل مشاهده باشند. تهدید ها از این قبیل خوب میباشد با ابزارهای حسابرسی تارنما شناسایی گردد، تا تغییرات غیر طراحی برنامه گردیده در یک تارنما معین گردد.

بازنویسی سکو بندی وبسایت ها
غرض دیگر هکرها robots.txt یک تارنما میباشد. این طرحی میباشد که، مثلا، به موتورهای کاوش مانند گوگل میگوید که چه گونه تارنما ها را فهرست بندی نماید. بازنویسی این اپ یک طریق فوق العاده دقیق برای تأثیرگذاری هکرها بر روی یک تارنما میباشد. از آنجایی که یوزرها اذن میدهند فولدر robots.txt در دورنما ایفا گردد، اکثر وقت ها آن را تماما فراموش می نمایند. در مواقعی از این قبیل، کل آنچه که یک اپراتور کلاه سیاه به آن نیاز دارااست این میباشد که یک ضابطه عدم اذن را در پوشه وارد فرمائید. این تغییر تحول جزئی فقط چیزی میباشد که برای robots.txt مایحتاج میباشد تا به یک موتور کاوش فرمان دهد تا مجموع صفحه ها یا این که حتی وب سایت را کاملا نادیده بگیرد. در‌حالتی که صاحب و مالک متوجه این دستور نشود، این نوع حمله می‌تواند برای یک بیزنس بسیار مخرب باشد، هم از دید جايگاه بندی کاوش و هم از حیث درایت مشتری.

اجرا ارزیابی های منظم، به طور دستی یا این که اتومات، از سکو وب سایت قادر است نماد دهد که آیا سایتی از موتور کاوش حذف گردیده است. دیدن سود ای از این دست برای یک یا این که دو واژه و کلمه کلیدی نگران کننده میباشد ولی لزوماً به معنای حمله وجود ندارد. در حالتی که، برای تعداد متعددی از لغات کلیدی وجود دارااست، بایستی پژوهش robots.txt یک تارنما را برای هرگونه تغییر و تحول تحقیق فرمائید.

تغییر و تحول مسیرها
گونه های گذشته حمله ها نام برده خطری برای هر سایتی میباشد، البته این نوع حمله بیشتر به وب سایت های بومی میپردازد. درصورتی که سایتی از آوازه خیر و خوبی بهره مند باشد، دارنده پیوند های دوستداشتنی و اعتبار بالا، کلاه سیاه ها می‌توانند برای دزدیدن هدایت های وبسایت به تارنما خویش مبادرت نمایند. با این تاکتیک، یوزرها بی وجدان می‌توانند دو پرنده را با یک سنگ بکشند: به وبسایت حریف خویش جراحت برسانند در حالی که وبسایت خویش را تقویت می نمایند. با هک یک وب سایت و تغییر‌و تحول مسیرهای هدایت آن، یوزرها مخرب میتوانند واحد سنجش بازدید خویش را ارتقا دهند.

بعلاوه، در‌حالتی که Google پیش از صاحب و مالک وبسایت تغییر تحول را مشاهده نماید، می‌تواند برای هدایت دوباره مخرب مجازاتی در حیث بگیرد. از آنجایی که‌این نوع حمله صرفا در شکل سودمند بودن مهاجم برای مورد ها ریدایرکت دوستداشتنی میباشد، می قدرت فهمید که چرا در اینجا صرفا وبسایت های بومی در معرض خطر می باشند. از نگاه تئوری، هر سایتی میتواند گزینه حمله این نوع حمله قرار گیرد، البته در شرایطی‌که هدایت ها از چگونگی نامناسبی بهره مند باشد، در غایت مهاجم به خودش جراحت میرساند. در هر شکل، حسابرسی منظم وب سایت میتواند تغییر تحول مسیرهای نو در وب سایت را نماد دهد. در صورتی‌که هریک از اینها ماهیتی مخرب داشته باشد، هرچه استفاده کننده زودتر از آن‌ها آگاه خواهد شد، خوب میباشد. مانند اکثر تهاجم ها seo، دانایی شایسته ترین حفاظت میباشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 17:10

قابل ذکر میباشد که کلیه عبارات کلیدی موازی نیستند.

برای مثال، آموزش لینک سازی خارجی سکو بندی شماره 5 در یک واژه و کلمه کلیدی با بازدید بالا بسیار عالی از سکو بندی شماره 1 برای واژه و کلمه کلیدی با بازدید نادر میباشد.

جنبه های خاصی درین اطلاعات وجود داراست که ممکن میباشد بخواهید آن‌ها را در حیث بگیرید.

از جمله، ممکن میباشد حضور در وضعیت شماره 1 مدام بیشترین بازدید را برای شما ساخت نکند. مشاهده خواهید کرد که بعضا از کلمه ها کلیدی شما بسیار عالی درجه بندی گردیده اند البته کلیک یا این که برداشت قابل توجهی ندارند.

در زمان این رسیدگی، ممکن میباشد بعضا از لغات کلیدی غافلگیرکننده را پیدا فرمایید که نمی دانید برای آن‌ها سکو بندی میکنید. در حالتی که این کلمه ها کلیدی دارنده تعداد قابل توجهی از برداشت و وسعت کاوش می‌باشند، بایستی مشاهده کنید آیا می‌توانید برای بهبود جايگاه بندی برای این عبارات کلیدی، تغییرات استراتژیکی در محتوای خویش ساخت و ساز نمایید یا این که نه.

بهبود سکو بندی برای کلمه ها کلیدی خاص
بعداز اینکه تصمیم گرفتید روی کدام لغت ها کلیدی شغل نمائید، می‌توانید پیش بروید و ملاحظه کنید کدام یک از مقاله‌ها شما در‌این عبارات کلیدی جايگاه بندی می‌شوند و برای seo خوب آن‌ها چه کاری میتوانید اجرا دهید.

اینجا نکاتی وجود دارااست:

تراکم واژه کلیدی: مشاهده کنید چند دفعه کلمه و واژه کلیدی در محتوای شما ظواهر میشود. با استعمال از پلاگین Yoast بهینه سازی  می‌توانید این عمل را اجرا دهید. به آسانی “Focus Keyword” را در باکس متا بهینه سازی وارد نمایید و تجزیه و چک مثلا تراکم واژه و کلمه کلیدی را به شما آرم میدهد.

داده ها نوشته‌ی‌علمی شما می‌تواند دیرین باشد، محتوای کافی نداشته باشد یا این که دربردارنده داده ها منسوخ گردیده باشد. به روزرسانی آن با داده ها جدیدتر و تنها بهبود محتوا می‌تواند منجر بهبود seo گردد.

لینک و پیوند داخلی به‌این مضمون‌ میباشد که نوشته‌ی علمی ای را به صفحه ها دیگر تارنما خویش پیوند می دهید. پیوند دادن به نوشته‌ی‌علمی ای در بقیه مطالب مرتبط می‌تواند به سئوی آن یاری دهد. هنگام پیوند دادن به آن از دیگر مقاله ها در وبسایت خویش، از کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش تحت عنوان متن انکر به کار گیری نمایید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 92 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:19

وقتی که گوگل نقشه وبسایت شمارا کرال کرد‌، آموزش لینک سازی خارجی بر روی آن در قسمت «Submitted Sitemaps» کلیک فرمایید.
در‌صورتی‌که گزاره «Sitemap index processed successfully» را مشاهده میکنید، یعنی گوگل با توفیق وب سایت‌مپ شما‌را کرال نموده است.

برای رفتن به قسمت گزارش پوشش نقشه‌های وبسایت‌تان‌، میتوانید بر روی آیکون نمودار میله‌ای خرد کلیک فرمائید:

این گزارش به شما نماد می دهد که گوگل یکسری URL در وبسایت‌مپ شما پیدا کرده و چه تعداد از این صفحه ها در گوگل ایندکس گردیده‌اند:

برای مثال‌، می توانید ملاحظه کنید که نقشه وب سایت بالا مشمول پیوند‌هایی به ۱۱۶ شیت اینترنت میباشد. ۱۰۹ تا از این صفحه ها «valid» و ۶ تای دیگر «Excluded» میباشند.

هویدا میباشد که می توانیم صفحه های valid یا این که دارای اعتبار را نادیده بگیریم و از آن بگذریم. البته میخواهیم صفحه ها «Excluded» را با هم رسیدگی کنیم تا ببینم چه خبر میباشد!

به لحاظ می رسد که‌این ۶ تا URL در نقشه تارنما ما در هم اکنون اخذ پیام « Duplicate, submitted URL not selected as canonical» می باشند.

و هنگامی به URL‌های آن‎ها نگاهی بی‌اندازیم‌، می بینیم این‌ها صفحاتی می‌باشند که از آغاز نمی‌خواستیم ایندکس شوند.

براین اساس بایستی آن‌ها‌را از نقشه وبسایت خویش حذف کنیم.

برای جستن ایرادات ایندکس وب سایت‌تان از تارنما‌مپ استعمال فرمائید
یکی نکات جذاب در خصوص به کارگیری از نقشه تارنما این میباشد که قادر است تقریب دقیقی از مفاد پایین به شما ارائه دهد:

چندین ورقه میخواهید ایندکس فرمائید.
تعدادی شیت در وب سایت شما ایندکس گردیده‌است.
برای مثال‌، بیایید این‌طور فرض کنیم که تارنما‌مپ شما به ۵۰۰۰ برگه لینک و پیوند داراست.

البته زمانی به کنسول جستجوی گوگل نگاه می کنید‌، می بینید که تنها ۲۰۰۰ کاغذ ایندکس گردیده دارید.

این زمینه، نماد می‎دهد که مشکلی اتفاق افتاده میباشد. ممکن میباشد محتوای تکراری متعددی در آن ۵۰۰۰ شیت وجود داشته باشد. به این ترتیب گوگل تمامی آن‌ها‌را ایندکس نمی‌نماید. یا این که احتمال داراست تعداد صفحه های تارنما شما از کرال باجت‌تان بیشتر باشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 16:23

ربات بهینه سازی معمولاً از روش ارتباطات، آموزش لینک سازی خارجی نقشه وب سایت و درخواست های واکشی صفحه ها اینترنت را میخواند. غرض ربات گوگل ارائه یک کاغذ اینترنت به به عبارتی روشی میباشد که مخاطب آن را مشاهده می نماید. برای تست شیوه مشاهده ربات گوگل از ورقه شما، از ابزار Fetch and Render در Search Console دیدن فرمائید. با این شغل میتوانید نمای Googlebot و View استفاده کننده را ملاحظه کنید. این برای یافتن طریق مشاهده ربات گوگل در صفحه ها اینترنت شما اثر گذار میباشد.

گوگل به ما میگوید یک وبسایت بهتر صحیح نمائید و این پاراگراف ای نامفهوم از طرف گوگل میباشد، ولی در عین حالا بسیار ظریف میباشد. در صورتیکه میتوانید با یک وبسایت بصری و موءثر رضایت یوزرها را جلب نمائید، علاوه بر اینکه نیازهای بات گوگل را نیز برطرف می نماید، ممکن میباشد پرورش ارگانیک بیشتری داشته باشید. البته شما هنگام ساخت‌و‌ساز یک تارنما، در‌پی جلب رضایت چه عده ای می باشید؟ یوزرها یا این که ربات گوگل؟

جواب: هر دو! این یک گفت و گو داغ میباشد که میتواند منجر ساخت و ساز تنش دربین طراحان UX، بسط دهندگان اینترنت و متخصصان بهینه سازی خواهد شد. با این هم اکنون، این همینطور فرصتی میباشد که اشخاص با هم همیاری نمایند تا تعادل در بین تجارب استفاده کننده و تجربیات خزنده را تولید نمایند. طراحان UX معمولاً بیشترین عشق یوزرها را در ذهن دارا هستند، در حالی که متخصصان seo به‌دنبال جلب رضایت گوگل میباشند. در‌این دربین بسط دهندگان اینترنت میان این دو طریقه می باشند.

ما بایستی التفات هرکدام از قضیه های تجربیات اینترنت را بیاموزیم و بایستی شایسته ترین تجربیات کاربری را seo کنیم. با این هم اکنون، ما همینطور می بایست وبسایت های خویش را برای ربات گوگل و بقیه موتورهای کاوش با صرفه کنیم. خوشبختانه، گوگل بسیار استفاده کننده پایه میباشد. اکثر تکنیک های امروزی seo بر ارائه یک تجارب کاربری بهتر متمرکز میباشند. در‌پی ما به شما 12 نکته برای سئو ربات گوگل ارائه خوا هیم بخشید که بتوانید به امداد آن طراح UX و توسعه و گسترش دهنده اینترنت می‌توانند به طور همزمان در یک سو جنبش نمایند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 13:57

تیم ها و برچسب ها دو ابزار موءثر در رئیس محصول ها در ووکامرس می‌باشند که به خریداران یاری می نمایند تا شل خیس مال متبوع خویش را پیدا نمایند. آموزش لینک سازی خارجی همینطور می‌توانید به خواسته بهینه سازی فروشگاه آنلاین خویش، برای صفحات گروه بندی و برچسب های خویش درگوگل درجه بگیرید.

از جمله فرض نمایید شما پنج نوع خرقه ورزشی مردانه گوناگون مردانه می فروشید. چنانچه کارایی نمایید هر کالا را به صورت غیروابسته برای واژه و کلمه کلیدی “جامه ورزشی مردانه” درجه بندی نمایید، تنها وقت خویش را هدر می دهید و در واقع با خویش رقابت می‌کنید. درعوض، میتوانید یک مجموعه “جامه ورزشی مردانه” ساخت کرده و برای ورقه تیم بندی خویش در گوگل سکو بگیرید.

مثلا می‌توانید مشاهده کنید که، مجموع صفحه ها بلندتر مرتبه بندی گوگل برای عبارت “خرقه ورزشی مردانه” در واقع صفحه های گروه بندی کالاها میباشند، خیر صفحه ها خویش کالا.

تفاوت مجموعه بندی و تگ چیست؟

گروه بندی ها پهناور خیس می‌باشند. مثلا “خرقه ورزشی مردانه”

تگ ها جزئی خیس می باشند. از جمله یک تی شرت در تیم بندی “تی شرت مردانه” ممکن میباشد دارنده برچسب “سوپرمن” باشد که نماد می‌دهد بلوز دارنده عکس سوپرمن میباشد.

همینطور مجموعه بندی ها سلسله مراتبی میباشند یعنی میتوانید مجموعه هایی را تحت عنوان زیرمجموعه ی مجموعه های دیگر تعریف‌و‌تمجید فرمائید. به عنوان مثال می‌توانید گروه “خرقه مردانه” را تحت عنوان تیم مامان و “بلوز” را تحت عنوان تیم ی فرزند آن تمجید کرده و محصولاتی که تی شرت مردانه میباشند را در آن قرار دهید.

8. صفحه های تیم بندی ها و برچسب های خویش را باصرفه فرمایید
آنگاه که گروه ها و برچسب های خویش را ساخت کردید می بایست مانند صفحه ها تولید ها، آن‌ها را هم برای seo فروشگاه آنلاین، seo نمایید.

گشوده هم میگوییم، صفحه ها مجموعه بندی تولیدات شما میتوانند از ارزشمند ترین صفحه ها شما باشند، براین اساس بایستی شایسته ترین سکو ممکن را برای آن‌ها دستیابی فرمایید.

در صدر تیتر و توضیحات منحصر به فرد به شخصی را برای هر تیم بنویسید، صحیح همانگونه که برای تولیدات خویش اجرا دادید. در اینجا طرز اعمال این فعالیت با یواست بهینه سازی را ذکر می کنیم:

به نصیب Products و آن‌گاه بخش Categories و Tags بروید تا لیستی از مجموعه بندی های خویش را مشاهده کنید
تغییرات را در گروه بندی ایفا دهید
با تحت شیت و بلوک Yoast بهینه سازی در نصیب پیکربندی تیم بندی بروید

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 14:13

شبکه های بازاریابی اکثری وجود داراست و نرخ پریدن در بین صفحه های فرود و منابع ترافیکی آن‌ها متعدد میباشد.

برای مثال، در اینجا کوشش ورقه مهم مغازه کالاهای گوگل که به وسیله شبکه بازاریابی تقسیم بندی گردیده است وجود دارااست:

نرخ پریدن برای “google / cpc” و “partners / affiliate” با 36 درصد، آموزش لینک سازی خارجی یا این که 133 درصد متعدد میباشد و اختلافات بلندمرتبه خیس از این نیز وجود دارااست.

در صورتی برعکس مفاد را پژوهش کنیم، می‌توانیم ببینیم که نرخ پریدن ورقه فرود برای یک منبع ترافیک خاص چه تفاوتی دارااست:

در اینجا، نرخ پریدن فی مابین 35٪ تا 85٪ برای “google / organical” در ده شیت بیشترین بازدید در نوسان میباشد.

فراموش نکنید که  X٪ بهتر و Y٪ بد میباشد. همان گونه که پیش از اینً نشانه داده گردیده، به اطلاعات از زاویه صحیح نگاه نمایید.

 چه طور بانس ریت خویش را بهبود بخشیم؟
این یک پرسش بی آلایش میباشد که در‌پی نوشته‌علمی بانس ریت چیست به آن جواب خوا‌هیم بخشید. چرا که نرخ پریدن به هدف ها بازاریابی یا این که کسب و کار شما رابطه ندارد. پرسش بهتری که بایستی بپرسید این میباشد که چه طور تعامل استفاده کننده را بهبود ببخشید. به هر هم اکنون، هرچه یوزرها بیشتر سرگرم شوند، بانس ریت شما ذیل خیس خواهد بود.

در اینجا هفت شیوه عملی برای بهبود تعامل، تجربیات و نرخ رجوع و برگشت احتمالی مخاطب وجود داراست:

آنچه را که مخاطبان برای آن آمده اند، در مشت آنها قرار دهید.
تایپ کردن متن خویش را بهبود ببخشید.
گوشی فرندلی و ریسپانسیو باشید.
تبلیغات و پنجره های پاپ آپ خویش را تعدیل نمائید.
لینک و پیوند های داخلی خویش را بهبود ببخشید.
سرعت وب سایت خویش را بهبود ببخشید.
روی هر چیز دیگری که به تجارب مخاطب مربوط می‌گردد، تمرکز فرمایید.
آنچه را که مخاطبان برای آن آمده اند، در مشت آنها قرار دهید.
مخاطبان در شرایطی‌که حساس نکنند که شیت شما در پهنا یک‌سری ثانیه از ورود به آنجا آنچه را که بدنبال آن بودند ارائه می نماید، برای کاوش، دکمه بازگشت را می فشارند.

برای پرهیز از افتادن درین دام از طریق هرم وارونه به کار گیری نمایید. با “نیاز به درک کردن” استارت فرمائید، بعد از آن “عالی فهمیدن” را بعداً پوشش دهید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 159 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 13:59

دو طرز برای فروش PBN وجود دارااست. آموزش لینک سازی خارجی در طرز اولیه یکسری از دوستان از چندین وب لاگ بی آلایش به کارگیری کرده و از هیچ از این طریق‌ها تقلید نکرده‌اند و همه وبسایت‌ها متصل به یک IP و هاست میباشد. همینطور محتوای تارنما‌ها شبیه میباشد و بخش اعظمی از آن ها محتوای منحصربه‌فرد ندارند. این‌سیرتکامل وب سایت‌ها هزینه‌های بسیار تحت و غیرمعقولی را از شما میگیرند و این شغل را اعمال می‌دهدند.

برای مثالً به طور تقریبً 20 تا 30 هزار تومان اخذ کرده و 200 پیوند PBN به شما می فروشند. طبیعی میباشد که‌این پیوند‌ها ارزشی ندارند. درواقع قرار دادن این لینک و پیوند‌ها در ورقه منجر میگردد که قیمت لینک و پیوند شما زیر بیاید. در عصر مبارزه برگه اولیه گوگل توضیح دادیم که در هر برگه تعداد لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی آن بر روی لینک و پیوند‌های فرنگی که به وبسایت‌های دیگر داده میباشد تأثیر می گذارد.

پس در حالتی که در اینترنت‌تارنما برای مثالً درصورتی که 10 پیوند در اینترنت‌وبسایت باشد بها این پیوند‌ها ازنظر تعداد لینک و پیوند‌‌ها تقسیم‌بر 10 می گردد و در‌حالتی که یک پیوند باشد تقسیم‌بر 1 می شود که مشتمل بر بها آن اینترنت‌وب سایت میباشد که برای لینک و پیوند خروجی می‌رود. همه این موردها حائز اهمیت می باشند.

طرز دوم فروش PBN
در طرز دوم نیز تعدادی از دوستان ارزش‌هایی از 4 تا 5 میلیون به بالا داده‌اند و طبیعی میباشد که‌این هزینه را اخذ نمایند. ولی شما از اینکه آن ها همه این فاکتورها را رعایت کرده‌اند یا این که نه اطلاعی ندارید و اعتبار تارنما خویش نزد گوگل را به‌دست اشخاصی می‌دهید که لینک و پیوند PBN می فروشند و شما از رعایت کردن اصول این شغل نزد آنان بی‌اگاهی میباشید.

درمجموع شما ممکن میباشد هزینه میلیونی نمائید و مطمئن نیستید که‌این نحوه فیض اصولی و صد در صد را به شما میدهد. ما توصیه می کنیم که‌این هزینه را صرف ساخت محتوا و تبلیغات خویش فرمائید و با ساخت‌و‌ساز محتوای اصولی ایفا دهید تا وب سایت شما در گوگل فیض بگیرد، گوگل از شما راضی باشد و بتوانید از آن ورودی بگیرید و درآمدزایی نمائید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:19

برای به کار گیری از تحلیل SWOT برای seo‌، آموزش لینک سازی خارجی بایستی نقاط قوت‌، ضعف‌ها‌، زمان‌ها و تهدیدهای یک دستیابی‎‌وکار را از منظر سئویی رسیدگی کنیم. بیایید برای فهم و شعور خوب از این مسئله، به سراغ حصول‌وکارهای تخیلی برویم. به عنوان مثال Bob’s Widgets!

Bob’s Widgets
Bob’s Widgets دارنده یک اینترنت‌تارنما وردپرس میباشد و یک دارای تخصص حقیقی در صنعت ویجت به شمار می‎رود. Bob’s Widgets می تواند از مغازه محلی خویش در بیرمنگام انگلستان به یوزرها سرویس ها ارائه دهد‌، ولی موفقیت تعالی، مقصود قرار دادن عده ای میباشد که در پی خرید ویجت به طور آنلاین می‌باشند.

هنگامی یوزرها با مقصود محلی کاوش می‌نمایند‌، Bob’s Widgets در نتیجه ها لوکال نماد داده نمی شود. همینطور در حالی که باب بعضا از مطالب اثرگذار و آموزنده را به طور هفتگی منتشر می‌نماید‌، این محتوا در ورقه نخستین گوگل درجه‌بندی نمیشوند و ترافیک بسیار مقداری از موتورهای کاوش اخذ می‌نماید. برخی از محتواهای کمپانی‌های حریف در پیوند‌های نخستین گوگل قرار میگیرند، ولی به هیچ وجه از حیث چگونگی با محتوای منتشر گردیده بوسیله باب و تیمش قابل مقایسه نیستند.

Bob’s Widgets اکنون یک نرم افزار seo دارااست که بعضا از ایرادات فنی را گزارش می دهد‌، ولی هیچ اپ‎‌ای برای بهبود نتیجه ها جستجوی ارگانیک در حیث گرفته نشده میباشد. کلیه صفحه ها این تارنما (به جز برگه مهم) به خیر و خوبی با صرفه نشده‌اند. اینک هیچ پلاگین سئویی برای CMS وردپرس نیست و اپ بهینه سازی، بعضی از محتواهای تکراری جان دار در تارنما را گزارش می دهد.

باب لغت ها کلیدی اصلی جانور در صنعت خویش را شناسایی نموده است و اکنون روی این اصطلاحات، در کاغذ دوم گوگل جای‌دارد. دو حریف مهم باب در ۵ مقام اولیه گوگل قرار دارا هستند‌، در حالی که با رقابت ویکی پدیا‌، آمازون و eBay بقیه فضاهای مانده هم لبریز میگردند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 14:21

LSI در واقع مخفف Latent Semantic Indexing میباشد. آموزش لینک سازی خارجی در واقع به معنای به کار گیری از دسته عبارات مربوط به متن میباشد. یعنی شما می بایست به مکان تکرار یک عبارت معین، از لغت ها مربوط به زمینه به کار گیری ‌نمائید. به این دلیل‌که یکی مواقعی که سبب seo شدن متن میشود، به کارگیری از لغت ها LSI میباشد. اما نباید LSI را با لغات هم معنی نادرست بگیرید. به دلیل آن که آنچه در موردش کلام میکنیم بالاتر از هم معنی‌ یا این که مترادف‌ها میباشد. در شرایطی که بخواهیم مثالی برای عبارات کلیدی LSI بزنیم، می بایست بگوییم به عنوان مثال شما مطلبی درباره بیت‌کوین می‌نویسید، عباراتی همانند، ارز دیجیتال، بازار ارز جهانی، معاملات مجازی و… مشتمل بر کلمه ها LSI میگردند. به عبارت دیگر یعنی تمامی لغات به همدیگر و همینطور به مورد متبوع مرتبط می باشند.


عبارات کلیدی LSI وردپرس
دلایل اساسی به کار گیری از لغت ها LSI
به طور تقریب می‌اقتدار خاطرنشان کرد چهار عامل اساسی وجود داراست که هر اینترنت‌وب سایت بایستی از کلمه ها کلیدی LSI به کارگیری نماید.

محتوای شما کیفیت بالا‌خیس شود. چون می توانید تعداد متعددی از کلمه ها کلیدی را در متن خویش به کار گیری نمایید، فارغ از اینکه موردنیاز به تکرار یک کلمه و واژه خاص باشد. این عمل سبب می گردد نرخ پریدن اینترنت‌وب سایت شما هم کاهش یابد و گوگل متن شمارا بهینه سازی نماید.
اخیرا ربات‌های گوگل، متنی که بیش تر از اندازه لغت ها کلیدی در آنان تکرار گردیده باشد را اسپم تشخیص می دهند. شما با به کار گیری از لغت ها LSI میتوانید از این قضیه پرهیز فرمایید و نگرانی برای تکرار کلید واژه و کلمه‌هایتان نداشته باشید.
استعمال از لغت ها کلیدی LSI سبب ساز میشود که ایده‌های بهتری برای تیتر‌ها به ذهنتان رسد.
سازه به الگوریتم‌ تازه ربات‌های گوگل، اینترنت‌وبسایت‌هایی در ورقه نخستین نتیجه ها کاوش اکران داده می شوند که محتوای اثرگذار و کارآمدتری داشته باشند. به کار گیری از لغت ها LSI درین فرآیند بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:21

اسکیما (Schema) کدهایی میباشند آموزش لینک سازی خارجی که به موتورهای کاوش یاری می‌نمایند محتوای شمارا عالی و ظریف‌خیس بشناسند و قابلیت و امکان‌هایی به صفحه ها سایتتان اضافه می‌نمایند که سبب ساز می‌گردد در شیت حاصل کاوش، از سایر وبسایت‌ها متمایز شوند. گوگل یک آلبوم تصویری در مشت یوزرها قرار داده برای معرفی امکان‌های گوناگون اسکیما و کدی که می بایست به کاغذ سایتتان اضافه فرمایید تا آن امکان خاص فعال گردد که پیشنهاد می کنیم با تمرکز تحقیق نمائید.

اخذ ستاره در حاصل جستجوی گوگل و همینطور FAQ ریچ اسنیپت با فایده مندی از اسکیما
۱۰- چگونگی اکران و به کار گیری در گوشی
هر سایتی بایستی از نگاه چگونگی اکران و به کار گیری در تلفن همراه گزینه پژوهش قرار گیرد. برای اینکه مشاهده کنید سایتتان تا چه حد برای این شغل با صرفه‌سازی گردیده است به نقل از Mobile Usability در گوگل سرچ کنسول رجوع نمایید یا این که نشانی وبسایت خویش را در ابزار آزمایش سازش با گوشی گوگل وارد نمائید. این گزارش در شکل وجود خطاها مرتبط با به کارگیری در تلفن همراه در یک کدام از صفحه ها سایتتان، به شما استحضار میدهد. سفارش می شود که‌این مورد ها را با اعتنا به استعمال روز افزون یوزرها از گوشی با تمرکز متعددی ایفا دهید. همینطور باتوجه به اینکه گوگل تصمیم دارااست در بعدی فقط ورژن تلفن همراه وبسایت را پژوهش و ایندکس نماید، اعتنا به ورژن گوشی تارنما التفات بیشتری مییابد.

۱۱- تارنما‌های یک سری زبانه
Hreflang که یکی‌از خصوصیت‌های یک وب سایت میباشد برای معلوم کردن گویش و ناحیه جغرافیایی مقصود یک وبسایت به عمل می‌رود. در صورتیکه سایتتان دارنده ورژن‌های گوناگون و به گویش‌های مختلف میباشد، می توانید از تگ Hreflang برای استحضار دادن به موتورهای کاوش راجع‌به لهجه‌ها و ورژن‌های متفاوت سایتتان به کار گیری فرمائید. با این عمل به آنها امداد میکنید که ورژن درست را به یوزرها متبوع ارائه دهند. در‌حالتی که که وب سایت شما صرفا به لهجه فارسی میباشد نیازی به به کارگیری از تگ hreflang ندارید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 15:38

اختلال دیگری که میان اکثر زمان ها اینترنت‌تارنما‎‎‌ها چشم می‌گردد، آموزش لینک سازی خارجی استعمال از لغات کلیدی غیر‌ضروری و سوا مورد و یا این که متن کاغذ و نوشته‌ی‌علمی میباشد؛ یعنی قضیه نوشته‌ی علمی یا این که کاغذ اینترنت‌وبسایت با کلمه ها کلیدی هم‌خوانی ندارد. این عمل بدان معناست که رئیس اینترنت‌وبسایت یا این که آفریننده محتوای آن تارنما تنها منظور که‌این عبارات‌کلیدی در موتورهای کاوش دارنده مرتبه باشند و با اینکه بی‌ربط به قضیه اساسی ورقه هستند، گشوده هم به‌عمل گرفته شوند.

گام به گام تا هلاکت کیورد استافینگ مقاله ها
اینک پیش از بیان تعدادی چاره برای خودداری از Keyword Stuffing در مقاله ها و صفحه های تارنما میتوانید با داشتن یک اپ جامع و سلامت برای تراکم کلمه ها کلیدی، نیاز به به کار گیری بیشتراز حد از کلمه ها کلیدی را به دستکم برسانید. ما در مرزوبوم ورد پرس قصد داریم اپلیکیشن‌ای راهبردی برای این شغل به شما معرفی کنیم که‌این اپلیکیشن دربرگیرنده 4 مرحله اصلی میباشد:

1- برای هر ورقه یا این که نوشته‌ی علمی، یک کلمه و واژه‌کلیدی یا این که عبارت مهم تخصیص دهید و بدانید که می‌ خواهید از چه کلماتی در هر جمله چند دفعه به کار گیری فرمائید.

2- برای محتوای‌های بیش تر از 300 کلمه و واژه از تصاویر نیز استعمال فرمایید و تلاش نمایید از از کلمه ها‌کلیدی آن شیت در متن جایگزین آن عکس استعمال فرمایید.

3- درین مرحله می بایست لغات و عبارت شبیه لغات کلیدی آن نوشته‌علمی به کارگیری نمائید، هم اینگونه شما میتوانید از مترادف و هم معنی‌ها یا این که هم‌خانواده‌های کلمه ها‌کلیدی برگه را به نوشته ی علمی اضافه نمایید.

4- در نقطه پایان چنانچه از سیستم مدیر محتوای وردپرس در اینترنت‌وبسایت خویش استعمال میکنید، توصیه میگردد مطلقا چگالی عبارات‌کلیدی گزینه‌حیث خودتان را با به کارگیری از پلاگین‌های یوست، رنک مث و… نظارت فرمایید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 92 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:52